En busig tisdag

Okej jag lova mig själv att skriva mycket och tipsa om boktips och filmtips har jag gjort det nja! Skärpning! Men jag lovar er att det ska bli ändring på det!
Idag väcktes jag av att klockan ringde 8 och jag satte mig upp i ett ryck i sängen. Men hallå här kunde jag ju inte sitta hela dagen för jag skulle ju möta Sofia om 45 minuter för vi skulle träna. Så därför gick jag upp åt en nekatrin och drack ett glas vatten. Sen bar det av till formtoppen för ett härligt bodybalance pass. Nu känns det jätteskönt i kroppen och jag tänker på stockholm för ditt sticker jag till på fredag. Då ska jag shoppa järnet! Ni ska se mina fynd sen! Men nu måste jag kila och göra dgane bra! ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0