Fredag

Godmorgon och godmiddag! Idag är de Stockholm som gäller, och hela helgen blir det extrem shopping! Men jag måste säga att jag fortfarande känner mig förkyld vilket inte alls är kul nu när man ska åka iväg. Hoppas iallafall att förkylningen försvinner. Allt är färdig packat och jag känner att min mage börjar kurra snart dax för lunch. Ost och skink paj blir det, mums. Måste få ner mig en kopp te för min hals. Jag känner mig pirrig ända ut i fingerspetsarna.
Dessutom har jag lånat en bok av Malin. En självbiografi av Carolina Gynning. Flera av mina kompisar har läst den och jag har bara hört positivt om den. Det ska bli riktigt spännande att läsa den. Den heter EGO GIRL och handlar om Carolina hur hon hade det när hon var liten. När hon levde i den internationella modellvärlden.
Har någon där ute något boktips, modetips eller något annat tips ni vill ta del av? Nu måste jag kila är verkligen jättehungrig! För nu tar jag bloggpaus tills på måndag! ciao ciao ha en kul helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0