Fredag

Mitt liv i höllviken, kan väl inte säga så mycket utom att man fyllde 16 år igår. Det firades med resturang. Det blev spätta a la dragör. Riktigt gott" Sedan har man hamnat i en ny klass med nya vänner ny miljö och nya killar att spana in ;) Någon annan som börjat ettan nyligen?
Ikäll är det sista dagen på malmö festivalen och givetvis är jag där och spanar in alla kläder och folk. Ungefär en timme kvar tills bussen går. Men ack så sugen jag är på ett glas med kall coca cola. Ni får se på outfiten jag har på mig ikväll imorgon! Hoppas ni har möjlighet att vänta!
Sen tänkte jag har ni läst Camilla Läckbergs deckare? Har ni inte? Näj men då får ni kika in i bloggen imorgon för då får ni alla resumer från hennes böcker. Fick hennes senaste i födelsedagspresent och den tänkte jag börja med i helgen. Men nu har dock pappa kommit hem ska hålla honom och mormor sällskap! ciao ciao syns ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0