godmorgon+2 filmtips

Godmorgon! Idag är jag lite spänd för idag ska jag lämna in mina cv:n till olika affärer. Jag hoppas på napp! Men häromdagen tittade jag på två gamla svenska filmer. Den ena var min favorit film när jag var liten. Den heter Sherdil, och är det någon som inte har sett den så kommer här en liten filmresumé. Det handlar om en flicka som går i nian, allt det hon önskar sig är att få äga en egen häst. Så en dag så finner hon en militärbas där det finns arabhästar som ska avlivas. Hon bestämmer sig för att hjälpa en av de hästarna som heter Sherdil. Har du inte tittat på den så är det ett måste!
Den andra filmen heter fucking åmål. Det handlar om en flicka som går på högstadiet. Hon har inga kompisar. Allt börjar gå snett för henne. Hon har ett rykte om sig att hon är lesbisk och det vill några tjejer bevisa att hon är. Nu ska jag kila ciao ciao.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0