Måndag kväll

Godkväll! Är hemkommen efter en underbar helg i Stockholm där man fikat och shoppat ganska mycket. Men nu är man hemma och vardagen börjar så smått nu. För på onsdag börjar man ettan. Spännande och nytt ska det bli. Men över på en annan sak eller grej eller vad man borde kalla detta. Under Stockholms vistelsen så var vi inne på Åhlens och gick bland inredningen. Jag blev så sugen på att skaffa en lägenhet och bara inreda med bästa förmåga! Men jag har varken pengar eller åldern inne så det får vänta. Åh när man gick bland gatorna i Stockholm blev man så sugen på att bo där uppe, kanske söder eller östermalm? Kanske få bli något sånt när man slutat skolan och kanske rest klart och börja studera! Vem vet?
Men jag är jätteglad för alla mina fynd! Och imorgon så kommer alla outfits in som jag haft i Stockholm. Ganska roligt inte sant? Men tröttheten springer förbi mig nu så ha en kul kväll ciao ciao'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0