Söndag

Hej gott folk! Snart kommer släkten för att fira mig, har precis stödat och gjort iordning mig. Igår var man på kräftskiva en heltokej kväll. Skulle sovit hos johanna fast sov hos sofia istället. Nu sitter jag här och bara väntar på att få äta alla kakor vi bakat. Mina hemmagjorde cookies är suveräna! Har dock ångest inför den kommande veckan över all läxa vi kommer få! Men schas på den tanke nu är det bara släkten och kakorna som gäller... :) I fredags var det malmö festivalen. Men dock blev det ett tidigt slut för mig och sofia eftersom vi inte tyckte det var en kul kväll. Familjen var inte såbra egentligen är det bara en låt man vill höra "det snúrrar i min skalle" Men så klart kommer den sist. Så det blev en tidig kväll man var hemma. Så det blev supermys med mormor istället. Ett påpekande innan jag ska sticka är att det finns många läckerbitar på sunds! Jippie för min del som är supersingel! ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0