The eye

Man är verkligen jättetrött nu efter den första veckan på gymnasiet. Så då spenderar jag den här helgen med bara en enorm slapp helg. Igår tog jag och Sofia en lång promenad i det vackra vädret. Vi var borta i över en timma så vi snacka väldigt mycket om våra nya klasser och allt som ska komma ska. Efter det så stacka jag hem till Sofia med hanna malin jonna anna vi hyrde film och köpte massvis med godis. Filmen hette The Eye  den var läskig! Jessica Alba spelaren kvinnan i huvudrollen som varit blind ända sen hon var liten. Efter en lång operation får hon nya ögon som tillhört en annan. Men något konstigt händer, hon börjar se döden. Sen verkar det som om någon försöker varna henne i synen för någonting. Den var inte så bra men läskig! Det finns andra bättre filmer att se.
Idag lutar det mot att fika på bean bar med tjejerna, kanske hinner jag ta en promenad. Men nu ska jag skicka ett sms till kära kusin Sofia som sticker till Tyskland idag. Där ska hon vara i en termin och läsa franska! ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0