Underbart

Inte bloggat på hela dagen, usch jeda mig! Kan ju inte säga att jag gjort något vettigt direkt. Men har tränat, vilket var jätteskönt. Nu väntar jag på att maten ska bli kvar är riktigt hungrig. Ikväll hoppas jag på att det blir oc hihi. Har börjat på första säsongen. Nu har jag typ flera tusen minuter på mig att se oc. Underbar tid ska de bli. Men nu ska jag sticka och skala lite äpple för äpplepaj ska det bli. Mmmm.... Dessutom har jag ett filmtips men det berättar jag senare, gud va jag grät när jag såg filmen. ciao ciao

Kommentarer
Postat av: gums

jag vill veta varför du ser sådana bra filmer och jag bara ser dom sämsta!!!!!!!!!!!!!! ;D

2008-08-31 @ 23:08:13
URL: http://johannaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0