Bamsetrött

Hej!
Mina ögon går i kors och jag är jättetrött, jag har blivit allt mer trött på sista tiden vilket jag inte gillar. Men dagen har varit seg och lång, ända tills fyra gick jag idag. Därefter var det bums iväg till Ljunghusen där jag skulle träffa en familj som jag ska vara barnvakt till. Så i busvädret och kallt var det gick jag för att leta efter rätt hus på storvägen. Det tog mig en stund för att hitta. Efter jag varit hos dem tog jag mig hem och när jag väl var hemma la jag mig på soffan. En riktig soffpotatis har jag blivit.
Men helgen börjar närma sig och på fredag ska jag se mamma mia. Nu får jag väl göra det jag behöver göra mest att sova. Jag är bamsetrött! ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0