Dubbelt upp

Hejsan alla sunshines! Denna dagen har mer bestått av en lugn dag framför tv:n. Jag kan inte klaga för det är så skönt att bara kunna ligga och slappa utan att behöva göra någonting. Men vid fyra tiden to jag mig i kragen för att jag och dansa på Formtoppen. Det var en sån adrenalin kick att få träna efter en sån här slappedag.
Nu sitter jag och tuggar på ett rött äpple, mums! Jag sitter och väntar på pappas husmanskost, han gör min laxfavorit maträtt (lax à la lampa), den är god ochhelt klart en favorit att rekomendera.
Igår lagade jag för första gången tacos alldeles själv, och resultatet blev utsökt. Detta gjorde jag hos mina kära barn Evelina&Fabian som jag sitter barnvakt hos.
Denna kväll blir dubbelt upp då jag åter igen ska se Titanic, jag älskar den filmen. Nu ska jag gå till mina favorit föräldrar och hjälpa de med maten.ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0