Helgsummering

Då var det dags för helgsummering efter denna helgen efter dålig upptatering under dessa dagar. Men båda fredagen och lördagen har varit intensiva. I fredags var det årets lussvaka vilket blev en lite förfest hemma hos Julia med lekar och idol tittandet. Sedan ville alla så gärna till badhytten men det var 18+ och ingen av oss har falsk leg vilket bidrog till att vi var på fest i Skanör. Men det var också himlans kul så det blev ingen dålig kväll. Efter att ha tagit sista bussen hem så var jag hemma klockan tre i huset.
Självklart vaknade jag väldigt tidigt på lördag morgon, kvart i åtta. När jag vaknade kurrade min mage väldigt mycket vilket gjorde att jag var tvungen att gå upp och äta. Efter frukosten fortsatte jag med min svensk novell som ska vara inlämnad imorgon. Men jag kunde inte sitta mer än en timme då jag följde med mamma till Köpenhamn. Där mötte vi upp två av mammas vänninor. Vi satte oss på en resturang och åt danskt julbord. Årets första julbord blev i Danmark. Det blev mycket skratt med dessa "tjejer". Det var öppna och berättade om deras liv och hemligheter. Detta tyckte jag var kul eftersom vissa är inte direkt öppna när någons barn är med. Men dessa tjejer var jätteöppna! Detta ledde till mycket skratt när de berättade om deras gemensamma händelser från deras gymnasie tid.
Idag är det söndag vilket innebär för mig slappe dag. ciao ciao


En annan fest bild inte från lussevakan.

Kommentarer
Postat av: sp3

tur att ni inte kom till badhytten. skaffa inte falsklegg

2008-12-15 @ 18:34:32
Postat av: ebba

Oj, finns det någon speciell anledning till varför?

2008-12-16 @ 17:22:06
URL: http://ebbahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0