Intensiv dag

Hej denna dag har varit intensiv, dagen började redan kvart i åtta då mitt alarm ringde och tvåtimmar senare satt jag på bussen in till Malmö med Sofia och Malin. Dock ska jag in till stan imorgon så jag begränsade mina köp men ett par tights jeans blev det iallafall.Men imorgon blir det mer, då jävlar!
Men efter några timmar i stan kom jag hem för att träffa min mormor som kommit ner för att bo här några dagar, mys. Då det har blivit mycket prat om livet med mormor om allt som händer i mitt liv just nu. Men jag var bara hemma någon timme för att sedan ta en promenix för att pigga upp min järna som var helt utpumpad av att ha gått i stan. Men efter min härliga promenix med pumpande musik imina öron var det dags för att bege mig till Jenny. Hemma hos Jenny blev det mat och efterrätt med både nytt och gammalt folk. Vilket blev ett intressant urval och prat.. Men nu är jag hemma och är helt slut efter denna intensiva dag men mer intensivare blir den imorgon då det blir en till shoppingdag.
Just nu sitter jag och tittar på en amerikansk komedi med Hugh Grant. En rätt gammal film med honom för ja tycker han är snyggare idag iallafall har han ändrat sin frisyr lite.

Idag har jag bokat bio biljetter för filmen Twilght min planering gick i uppfyllelse för att se den påsöndag kväll. Men efter detta är den största bio helgen på hela året gick det inte att komma in på deras hemsida efter den var över tittad. Så jag fick ringa och boka men det var en robot jag pratade med så nu håller jag bara tummarna för att allt har gått bra. Men det tror jag!

Måste bara tillläga att jag ätit världens godaste ris à la malta som mamma har gjort. Lite vaniljsmak i den också, suveränt.
Tyvärr blir det inga bilder idag heller jag har inte lagt över bilder på datan. Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0