Listan är lång...

Det är mycket jag vill hinna med detta jullovet! För nu är det äntligen lov ocg gud vad skönt. Dessutom är det efterlängtat sedan sommarlovet! För visst behöver alla lite ledighet från allt plugg och stress.


Det här vill jag göra detta lovet:


-Äta stört mycket alla dagar!

-Shoppa riktigt mycket under mellandagsrean.

-Men jag måste tänka över mina köp innan jag köper! För jag har flera plagg i min garderob som jag aldrig använder.

-Träffa Sofia&Johanna över en hel helg för att snacka om allt som händer i våra liv.

-Att kusin Elin som är 12 år ska få följa med och shoppa med oss andra "större" kusiner.

-Träna lite mer detta jullovet än förra jullovet.
-Va med underbara vänner under jullovet, med fantastiska kakor vid våra sidor.
-Få en underbar nyår och oförglömlig!

Listan är lång men jag tror ni blir för uttråkade för att läsa vidare så därför nöjer jag mig med detta istället. Ciao godisbitar!


Kommentarer
Postat av: sofia

Vi ska shoppa som sören under mellandagsrean!!! Jag är fit för shopping!

2008-12-23 @ 09:37:47
Postat av: Anonym

Det ska vi banne mig göra!

2008-12-24 @ 09:32:07
URL: http://ebbahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0