Måndag

Glädjenyheter fick Sp1d idag när vår naturkunskap lärare kom in på vår geografi lektion och berättade att det inte blir någon lektion idag. Vilket innebar att vi slutade halv tolv isället för halv tre. Men vi som inga läxor har vill inte sitta hemma själva och ha tråkigt. Utan min dag har jag spenderat hos Malin med Julia, då vi började titta på svanprinsessan 2 men konstaterade redan efter en kvart att ettan är mycket bättre. Därför stängde vi av och tittade på Scream 3 som är en skräckis men är en Bfilm.
Nu har jag kommit hem och ska om några timmar träna body pump. Denna vecka har vi ingenting inplanerat eller bara en rolig händelse. Det är julstök hemma hos vår lärare på torsdag, då vår klass ska ha lite julmys med henne.
Men imorgon blir det in till stan för att handla julklappar... Mer kan jag inte skriva. Ciao ciao


Kameran är fortfarande sönder vilket innebär inga bilder. :( tråkigt men sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0