Minnen !

Måste berätta att idag satt jag och lyssnade på en rad olika låtar och gud vilka minnen jag har till vissa låtar!

Armand van Helden; My my my
    Sommaren mellan sexan och sjuan spelades denna låt jämt på NRJ och jag var deras absolut stösta idol iallafall till den låten. Den sommaren träffade vi ett killgäng som vi spenderade hela sommaren med. Då det blev båda vattenkrig och hoppande från piren. Men när väl skolan började bröt kontakten av. Tråkigt men sant. Men dessa minnen från den sommaren är roliga och många.

Laurent Wolf; No stress     Den låten påminner om mig! Haha låter kväppt i vissas öron men är självklart i andras. Men låten är såååååååå här bra!

Happy Feet; Boogie Wonderland    Låten var med på en dansuppvisning för ett år sedan och gud va nervös jag var men reslutatet var lyckat. Hela upplägget till dansuppvisningen var underbart. Denna låten börjar med ett stepp nummer vilket gjordes av min då danslärare Maria. Vi stod bakom duken och helt plötsligt drogs duken upp och där stod vi ett tjugotal nervösa tjejer med glittriga peruker. Vi började dansa och alla i publiken hade leende på läpparna för dansen var hur bra som helst.

Oasis; Wonderwall    Jag, pappa och mamma har minnen till denna låten för detta var första låten jag dansade till. Det är lite svårt att beskriva hur jag gjorde men jag gör ett försök, tänk er när man ska stå på händer. Så gjorde jag och jag träffade golvet med händerna och sköt upp ett ben i luften. Åh ja sådär dansade jag när jag var liten. Haha..

Britney Spears; Hit me baby one more time   Jag stod framför speglen och mimade. Jag trodde verkligen jag var en superstjärna och skulle bli stenrik och berömd en dag.

Dj tune feat Orremannen; Bag in da box   Behövs det förklaras mer? Men det var midsommar låten.


Här var lite minnen från låtar ni fick ta del av! Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0