Planering och förhoppningar

Hej bloggen! Nu är jag tillbaka efter två dagars stopp eftersom internet varit lite trassligt. Men dessa två dagar har inte alls varit jätte händelserika mer än träning och att jag skulle ha pluggat men jag är för lat just nu.... Åh jag glömde, i måndags var jag och klassen ute och åt på Mellenium där det var fullbokat. Kanske lite konstigt eftersom det var en måndag men det var fondue afton, vilket blev ett härligt slut på en tråkig dag och en bra början för denna veckan!
Men eftersom jag inte varit noga med att göra min svensk novell dessa dagar har jag en hel novell att skriva, ajabaja! Lite idé bristningar har jag dock, men under kvällens lopp hoppas jag att jag skrivit minst tre sidor. Jag hoppas...
Därför blir det ingen träning för mig idag :( lite synd faktiskt för denna vecka blir det inte så mycket träning.
Men någor jag längtar till är lussevakan på fredag! Men mina förväntningar på att det ska hända något extra kul är nog för höga. Därför har jag ställt in mig på att det inte kommer hända något kul då blir jag väldigt glad när det väl händer något.
Ikväll ska jag och Johanna pratas vid och planera lite när vi+gums ska julklapps shoppa! Ciao ciao



Jag och Johanna (min bästa vän)

Kommentarer
Postat av: sofia

vilket jag hoppas blir snart ;)

2008-12-11 @ 00:27:28
Postat av: ebba

Jag med!

2008-12-11 @ 17:33:59
URL: http://ebbahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0