Play the record

För några år sedan var hon min stora idol, jag pratar om Britney Spears. När hon släppte sin första stora hit hit med baby one more time så kunde jag inte vara tyst. Jag stod framför speglen och sjöng, jag trodde att jag var en stor stjärna. Att dansa har alltid varit Britney Spears stora passionen, det sa hon i sin dokumentär play the record. Där hon följs av ett engelskt film team under 60 dagar. Hennes liv är väldigt hektiskt och hon stressar otroligt mycket. Men det är för att hennes stora "comeback" ska bli extra bra. Och visst är hon på väg? Bara hon håller sig i skinnet tror jag att allt kommer gå bra. Hon berättade bland annat att varför hon klippte bort sitt hår var att det var någonting i henne själv som gjorde uppror. I dokumentären fick jag en helt annan bild av denna tjej. Jag håller verkligen tummarna för att hon kommer lyckas. Och de som såg slutet av denna dokumentär måste hålla med om att det var fantaskigt, jag blev väldigt rörd när hon sa sin mening "Jag är fri".


Nu ska jag vara barnvakt i tio timmar, ciao ciao


Kommentarer
Postat av: sofia

bra du skriver gums! syns snart :-)

2008-12-07 @ 15:14:30
URL: http://sofiaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0