Stress och trött

Hej! Idag är jag helt slut och faktiskt har jag funderat på att gå och lägga mig nu men det går ju inte eftersom det är uppe sittar kvällen ikväll dessutom är det lillejulafton. Anledningen för att jag är så trött idag är för jag tränade body pump imorse och tränaren Ina sa till oss att lägga på extra mycket vikt. Dessa visa orden tog jag direkt imot och satte igång med mer vikt. Detta känns i kroppen nu men jag kan då känna att jag kan äta hur mycket som helst imorgon. Men efter träningen väntade ett hus att städa. Jag är väldigt nöjd med min insats i huset! I eftermiddags var jag såååå slut att jag fick ta en väl behövlig paus och då tittade jag på Arn 2, ettan är bättre men denna film är inte dålig. Jag gillar lite så riddarfilmer. Men riddarfilm som är en favorit är Troja och King Arthur.
Men ikväll har jag lite att pyssla med för jag har lite julklappar att slå in. Åh jag är alltid så här härligt pirrig vid den här tiden för imorgon är det julafton! Då blir det att träffa alla nitton stycken från mammas sida, härligt.


Idag pratade jag med Jenny en gammal kompis från min förra klass. Vi har pratat under gymnasiet men det har mest blivit ett "hej" men på fredag är jag bjuden hem till henne för att fira hennes fördelsedag men nya och gamla tjejer. Vadå prata nya och gamla minnen? Sånt gillar jag!
Förlåt än en gång för dålig uppdatering men nu vid jul är det rätt förståligt.
Måste berätta om min mysiga kväll igår, för då var det julemys hemma hos Sofia. Vilket medgjorde att vi masserade varandra i ca en och halv timme. Kroppen kändes så mjuk och härlig efteråt.



tack för en underbar familj och att ni står ut med mitt svängiga humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0