Summering

Hej! Dessa två dagar sen jag blogga senast har varit händelserika med bio och en rejäl shoppingrunda i stan.
I lördags mötte jag&mamma upp Johanna&Sofia som är mina kusiner och deras mamma Anna(min moster). Mamma och Anna som är systrar stack iväg från oss för lite syster snack och lunch. Medan vi tre tjejer stack iväg för en rejäl shoppingtur i Malmö. Allt eftersom blev påsarna i våra händer fulla så vi fick stanna för att ta en lunch vilket blev en china box. Mycket gott!
Efter vår snabba lunch fortsatte vi vår shoppingrunda och påsarna blev ännu mer. Vid fem tiden mötte vi upp mamma och Anna för att de skulle bege sig hem. Jag och mamma stack till möllevången för att handla med oss thailändsk mat hem, det är så himla gott.
När jag väl ätit var jag väldigt trött men det hindrade mig inte för att sitta upp och titta på kommisarie Lewis, en deckare som går på svt1.


Söndagen var en riktig söndag då jag bara låg i soffan och tog det lugnt. Men vid fyra beslutade jag och Sofia för att träna danceaerobic. Vilket blev en riktig kick för kroppen den dagen. Men söndagen var inte slut då. Utan vid åtta begav jag, Sofia, Malin och Hanna för att se bio inne i Malmö. Vi såg twilight och gud så bra den var. Robert Pattison som spelar Edward Cullen är en riktig snygging och hans blick är så intensiv. Jami jami! Har ni inte sett den se den!


Denna måndag har jag varit på en långfika med Julia och Malin för härligt tjejsnack. Efter nästan tre timmars fika skildes vi åt. Nu är jag hemma och är mätt och belåten. Men denna kväll blir också en biokväll fast med mamz och papz. Vi ska se Australia som är i nästan tre timmar. Ni får ha en bra måndags kväll, så syns vi. ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0