Tisdag

Hej sötnosar! Denna dagen har varit lugn som alla andra dagar denna vecka då det inte finns något att plugga till, vilket är riktigt skönt. Så denna dagen har bestått av två lektioner, promenad med Sofia, tittat på innebandy och tittat på julfilm. Nu blir det afro power dance, äntligen dax för att dansa till den häftiga trum musiken. En postitiv som jag och Sofia har gjort idag är att planera lite till nyår som jag hoppas blir alldeles underbar!
Endast 8 dagar till julafton, åtta dagar. detta är givetvis väldigt skönt men jag har lite ångest över mina julklappsköp. Jag har bara köpt en julkapp vilket är lite konsitg för att vara mig jag brukar alltid vara klar med den vid den här tiden. Och många har jag kvar att köpa!
Nu ska jag sticka, ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0