Torsdag

Hej eller godkväll min sötnosar! Nu är jag helt slut i kroppen efter at ha tränat. Jag kommer garanterat ha träningsvärk imorgon från coren. Men jag har precis tittat på medium som alltid är lika bra och spännande, den får mig faktiskt att blunda ibland.
En annan händelse är att jag ska på mamma mia imorgon! Men bara kanske eftersom mamma har blivit av med biljetter eller hon hittar inte dem. Det gör mig lite besviken eftersom det är inte första gången hon blir av med saker! :@ Jag håller givetvis tummarna för att vi ska hitta dem för jag vill verkligen dit. Då blir det tredje gången gilt, första såg jag den svenska musikalen i gbg av mamma mia, sedan var jag ju bara tvungen till att se den på bio och nu imorgon blir det den engelska versionen av mamma mia i Malmö! Men bara om mamma hittar biljetterna. Det hoppas jag ju på.
Nu måste jag packa ner lite inför imorgon på gympan då det är handboll. ciao ciao jag är jättetrött!


    
Julafton är nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0