Julstök och disneyfilmer

Denna dagen har varit bra! Först en lektion, samhällskunskap och den lektionen var bara helt onödig. De ända vi gjorde var att ha frågesport, då kunde jag lika gärna kunna vara hemma och sova. Efter skolan åkte jag, Julia och Malin hem till Julia för att mysa i hennes soffa och titta på gamla disney filmer. Visst är det mycket roligare att se dem idag när man är äldre och förstår skämten. Jag kan garantera att man skrattar! Vi tittade på Svanprinsessan.
Efter en lunch med tjejerna och filmtittande åkte vi med bussen till Skanör för att ha julstök hemma hos Bitte. Vi var nitton stycken från klassen och vi blev indelade i lag. I lagen skulle vi göra de snyggaste pepparkakshusen vilket tyvärr inte gick hem till juryn för vann gjorde vi inte.
Men efter en stunds vila var det dax för fruktsallad med glass och senare var det julklapps leken. Jag har aldrig kört den leken men den var en himla härlig lek.
Snart blir det promenad! ciao ciao


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0