Onsdag

Denna dag har jag hunnit handla en julklapp så nu har jag två i min samling men många fler har jag att inhandla. Men mer julklapps köp blir det på fredag efter avslutningen. Men annars har jag denna dagen varit väldigt trött efter filmen titanic igår på tv3. Den slutade 00.35 och det känns att jag har sovit lite men därför ska jag lägga mig i tid ikväll.
Men titanic såg jag igår och visst är den filmen den bästa kärleksfilm som finns? Den är alldeles underbar och visst gråter man eller iallafall jag. Men det finns andra bra kärleksfilmer och här kommer en lista på tre andra som  också ligger på topp:
-Dagboken
-The Holiday
-Love Actually


Nu har jag varit och tränat aerobic. Vet ni jag har tittat in en nyårs klänning men dock har jag inte köpt den! Tyvärr har jag inte hittat en bild! ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0