Here I go again

Mamma mia var jättebra! Det är en helt annan upplevelse att höra låtarna live, jag var bara tvungen att sjunga med.
Vi hade jättebra platser då vi satt på rad nummer sex och såg jättebra till scenen. Bakom oss satt ett helt gäng med 40+ och den ena mannen där kanske runt 50 år han sjöng med på alla låtar fastän han inte var den bästa sångaren. Han sjöng även med när det blev väldigt tyst i arenan och musiken tystnade. Nu ska ni inte missförstå mig för han sjöng inte högt men vi som satt runt honom hörde honom. Men det gjorde inget eftersom det blev väldigt roligt när det lev höga toner. haha... Det blev ett väldigt roligt slut på det hela då mamma mia var slut kom artisterna ut igen och sjöng igenom alla låtarna. detta gjorde att jag stod uppe och klappade mina händer och sjöng med! Artisterna var väldigt duktiga med sång röst och allt man kan säga att det hade hela paketet.

Sedan kom jag hem och mötte upp Sofia för att ta en promenad. Vi pratade konstant i cirka en timme. Det var också ett bar slut på kvällen nu när jag och Sofia inte träffas lika ofta förutom på helgerna, vi träffas i skolan men eftersom vi inte går i samma klass blir det att rasterna inte är samma. Därför kändes det som en välbehövlig promenad att få prata. Vi har dessutom bokat in en promenad imorgon. Bokat in, nej så kan jag inte säga för så planerad är jag inte.
Nu är jag väldigt trööttttt... och jag planerar att ändra min design på min blogg, håller på att planerar lite och jag tittar runt bland andra bloggar. Vi får se hur det blir med den biten!
Godnatt, godkväll! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0