Tisdag

Tjolahopp mina sötnosar! Jag bloggade ju inte igår, skam på mig. Men här är jag idag!
Igår var det måndag och jag tränade och var barnvakt alltså ingen vidare speciell dag.
Men däremot så var jag och Malin i stan idag för att handla julklappar efter vår skoldag som slutade klockan tolv. Men jag som skulle hitta julklappar hittade bara fynd till mig själv vilket inte var meningen men som inte skadar ju. Jag hittade två stickade halsdukar i färgerna rostbrunt och vitt från H&M och ett svart skärp från Åhlens. Tyvärr är kameran sönder och det är jag jättesur över så därför blir det inga bilder.
Men jag och Malin satt ungefär vid Mcdonalds stökiga miljö i en och halv timme då vi pratade en massa minnen vilket ledde till en massa skratt. Nu har jag precis varit på afro power dance vilket var väldigt roligt. Imorgon är det ingen rolig dag då jag går till 16.00! Men jag ska väl orka den dagen också? Men jag är rätt sugen på att ringa Johanna så jag ska göra det nu!

Jag små längtar lite inför fredag då jag och min familj ska se musikalen mamma mia på malmö arena!  ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0