What a wonderful day

Kevin och Alice gick vidare, det gjorde inte mig något vem det var som skulle gå vidare av Alice och Robin bara Kevin gjorde det. Kevin är en helt underbar kille med sin charm. Han är liksom charmig på ett oskyldigt sätt.
Jag blev väldigt rörd när jag fick se Robins avslutnings video när han fått veta att han åkt ut. Jag fällde en tår när jag såg att Robin blev väldigt ledsen då han försökte hålla igen sina tårar.
Robin kommer alltid vara en Gavin degraw kille med en underbar röst. Vi kan egentligen bara hålla tummarna på att något skivbolag har sett vilken talangfull kille han är.
Men jag håller fortfarande tummarna för Kevin han har alltid varit min favorit sen han gick vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0