Festligheter

Hej bloggen!
Äntligen är det fredag, alla prov är avklarade för denna vecka och denna helg kommer bli en lugn helg med plugget. Men en lugn kväll blir det däremot inte, utan det blir 19 års fest x2! Jag håller på att fixa mig, tyvärr blir det inga bilder för kameran är sönder :( Men ni får nöja er med att jag berättar på bloggen istället. Dock hoppas jag på att någon på festen har en kamera så jag får mig lite bilder.

Imorgon blir det Danmark för hela slanten med familjen för lite julmys på ströget. Vadå mysigt ! Det kommer även blir julmarknad på söndag då det även blir lite glögg med familjen.. Nu känner jag julstämning!
Jag ska fortsätta fixa mig och ni får ha en riktig bra kväll ;) ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0