Love is all around

Igår var det 19 års fest x2, som var himla trevligt men en riktig rökfest.. Men det tog oss en himla tid att hitta till lokalen, vi skulle hoppa av vid centralen och sedan tog vi oss til caroli därefter letade vi efter den gata vi skulle till sandsvägen någonting? Men ingen kände till den, vilka vi än frågade. Men när vi väl kom fram var det ös på musiken men mindre ös på människorna men det ändrades snabbt när det rullade in mer människor. Men i princip rökte 90% av alla 50 personer, vilket är väldigt mycket och det var inte bara en cigarett, givetvis började ögonen stickas en aning. Efter några timmars festandet stack jag och Sofia till bussen med följe av Andre och Victor. Kläderna stank rök (även håret), jag luktade som om jag varit stamrökare i tio år, haha! Men av ren utmattning somnade jag på min sköna säng.

Dagens planer var att familjen skulle ta sig till Danmark, Köpenhamn. Där vi skulle strosa runt och ha det mysigt bland allt julmys. Men planerna stoppades av regnet, för det är inte roligt och gå i timmar i ösregn. Men jag håller tummarna för att vädret ska vara bättre tills imorgon för då blir det garanterat Köpenhamn.

En sak som jag tänkt på är att dan efter jag varit ute på fest blir jag väldigt pyssel och städ sugen. Pysslet är verkligen inte att sätta sig och rita, eller sy. Men att göra det mysigt i huset i form utav städa, tända massvis med ljus och plocka i huset. Lite konstigt men fint blir det! Och det är vad jag har gjort idag. Nu ska jag se the holiday, mmm julfilm! :) ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0