Söndag

Godmorgon kära läsare!

Vid den här tiden på året invaderar vinterkräksjukan och influensan det här har jag lite fobi över framförallt vinterkräksjukan. Att kräkas överhuvudtaget får mig att rysa bara genom att tänka om det.
Sedan två veckor har jag varit förkyld och jag vet inte om det kommer bryta ut, det hoppas jag inte. Själv trodde jag att min förkylning skulle gå över när jag var på Canarieöarna man attans så gjorde den inte det.

Men nog om sjukdomar, denna dagen består av ett stort ord PLUGGA jag vill inte men jag måste.
Igår fick jag reda på att vi ska ha naturkunskaps prov på måndag, så lite smått stressad är jag faktiskt. Men idag kommer jag även hinna med att träna och gud va skönt det ska bli att få dansa igenom hela kroppen.

Nu måste jag kila, ciao ciao


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för din röst! :)

2008-11-23 @ 12:59:21
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0