Tisdag-

Både i måndags och idag har jag inte kommit upp när alarmet har satts igång med låten mamma mia, varför jag valt den låten är för att jag verkligen ska vakna. Men det gör jag inte utan jag snozzar flera gånger och därmed får jag stressa till bussen. Och varje gång när jag stressar till bussen tänker jag att imorgon ska jag gå upp direkt när alarmet ringer. Så då får vi se om jag lyckas imorgon när alarmet går igång 06.20.

Nåja, även om jag varit väldigt trött idag känner jag att min effektivitet angående pluggning har varit på topp idag. Bland annat har jag hunnit med mitt naturkunskaps arbete vilket har varit en utmaning. Men nu när de är klart är det väldigt skönt.
Eftersom vi slutade halv tio kändes de inte direkt lönt att åka hem så tidigt så jag och Malin tog oss till toppengallerian av alla ställen, och åt mat. Givetvis blev det hamburgare på burger king.
Sedan skyndade jag mig hem för att plugga hemma med sällskap av mamma, då de blev dricka te. Dessutom har jag tränat afro dance vilket var underbart, så nu mår jag bra.

Även om jag just idag varit väldigt aktiv när de gäller mitt plugandet så hann jag dessutom ringa Johanna och prata lite om helgen. Nu när jag sticker till Canarieörna nästa fredag bestämde vi oss för att vi ska ta en fika på torsdag i nästa vecka.
Åh vad jag längtar till Canarieörna! Endast tio dagar kvar.
Men nu ska jag sova för jag ska ju faktiskt upp direkt imorgon när alarmet går igång. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0