Tisdag

Då var äntligen mitt matteprov över, nu väntar bara grammatikprov i engelska som sker på torsdag. När jag kom hem vid tio, la jag mig i sängen för att försöka sova lite men nej det gick inte så bra. Så då var jag tvungen att börja med matte som jag ska göra nästa vecka men som jag givetvis inte vill göra den veckan då jag är borta. Dessutom börjar min packning bli klar för avresan till Canaris. Åh va jag längtar efter att ligga i solstolen på stranden, ihih.. Men innan dess ska jag fika med Johanna på torsdag och gå lite i affärer, kanske blir något köp innan Canaris.
Men snart blir det afro dance, härligt med träning! Nej, får väl återgå lite till plugget ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0