Torsdag-

Idag gick alarmet igång 06.20 då jag tryckte igång snozze men konstigt nog stängde jag av alarmet! Senare vaknar jag till och tänker att min snozze varit igång välidgt länge nog och tittar på klockan som visar 07.10. Detta kanske inte känns mycket men det var de och stressa fick jag banne mig göra. Men tur hade jag som hann äta och allt annat jag gör på morgonen.
Därefter har det varit två långa lektioner idag, där vi sedan slutade vid lunch och tolv av oss från klassen stack in till Pizza Hut eller hur de stavas :)
Det var hur som helst väldigt mysigt och trevligt. Ikväll har de blivit de älskade passet BodyJam, hur kul som helst. Nu ska jag faktiskt sova är hur trött som helst. ciao ciao ciao (godnatt)


Kommentarer
Postat av: Sofia

rättstavat å allt gums!

2008-11-06 @ 21:58:26
Postat av: Anonym

Mycket bra av mig då gumz

2008-11-07 @ 15:21:51
URL: http://ebbahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0