Ursnygg

Godkväll!

Jag har precis tränat danceaerobic där det var en ny koregrafi, den var mycket rolig med bra musik. Det går att inte mima till utan man måste mima iallafall jag. Jag hoppas ni förstår mig och att det blev rätt ordagrannt...
Just nu sitter jag vid datan, tittar på bonde söker fru och pluggar naturkunskap som jag har prov på imorgon. Men det kommer gå bra hoppas jag, jag håller tummarna för min egen del. haha... På tal om imorgon börjar jag med ett nytt schema vilket känns siochsådär då det innebär längre dagar.
Dessutom väntar jag på att min bästis Johanna ska ringa efter hon är klar med ett arbete. ciao ciao



Den här snygga koftan kommer från forever21.com ursnygg är den! Håller ni med mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0