Första advent

Godmorgon mina sötnosar! Det är första advent och jag har ätit årets första lussebulle. Idag blir det strosa på tivoli i Köpenhamn för att få extra julstämning om inte mamma och pappa ställer in det idag också! Men det kan bli väldigt mysigt, tror jag om det blir av. Dessutom håller mamma på att julbaka lussebullar och det luktar så gott av saffranet. Mammas lussebullar är det godaste eftersom hon använder inte russin utan pärlsocker. Det låter kanske jätteknäppt, men det är jättegott för pärlsockret smälter och det blir bara så gott.
Jag är otroligt shopping sugen men stan blir det på tisdag med Sofia då det också blir att hitta julklappar. Jag har ju mina funderingar vad alla ska få. Men det är en hemlighet. :) Nu ska jag fortsätta lyssna på min favorit låt infinity 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0