-Måndag

Igår tog jag mig ett bad i vårt badkar som jag inte gjort på år?  Okej kanske inte år men månader, och jag hade bara tända ljus. Riktigt avkopplande var de där hade jag kunnat lega i evighet. Men tillslut gick jag upp, satte på mig mina myskläder. Sedan satte jag mig i soffan och satte på oc säsong 2. Underbart! Men till oc hade jag frukt, pepparkakor och självklart en kopp te. Ser det inte gott ut? Mums.
    


Idag däremot har jag varit riktigt trött i skolan men vi har bara haft två lektioner idag. Men två långa lektioner båda två timmar. Så det har varit ganska segt, just nu väntar jag på lillebror som har min cykel sedan ska jag cykla iväg för att vara barnvakt.
Sedan ska jag ta mig till Malmö för att ta pass. Nu kilar jag iväg ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0