Lördag

Jag är lite halvtrött idag eftersom jag vaknade runt nio när jag trodde att jag skulle sova mcyket längre, men ack det gjorde jag inte. Men snö var det utanför huset vilket är lite ovanligt nu när jag varit en vecka på Canarieörna. Men vid ett slaget cyklade jag iväg för att  träffa Sofia och Hanna på bean bar. Där tog jag kyckling panini vilket är en riktig favorit.
Just nu tittar jag på du är vad du äter... ja ett heltokej program rätt kul att se hur de förvandlas. Till de dricker jag te och äter clementin.
Ikväll blir det äta på Mellenium med Sofia, Hanna och Malin. Jättemysigt!

På min resa hade jag med mig två böcker, gossip girl. Jag behöver inte berätta inveckalt om handlingen , men det är om några ungdomar i New York som lever ett väldigt rikt liv. Låter som ytliga böcker men gud va böckerna är bra! Så har du inte läst de, LÄS dem! ciao ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0