cykel och lite annat smått och gott

Dagen har susat förbi med endast en lektion, matte matte matte. Nja inte de bästa ämnet typ, nja tal som x y - + är inte min grej. Nej verkligen inte. Däremot har jag haft sundsamtal och hunnit prata med Bitte, Håkan och Veronica. Det gick hyfsat bra faktiskt. Sedan hem där mamma gjorde sina hemma bakade scones, mums på dä.
Men bara för man har slutat halv tio idag betyder inte det att de är världens roligaste grej för idag var de ända som gällde att plugga naturkunskap, nja ekologi är inte heller kul för den delen. Nu handlar bara inlägg om sådant jag inte gillar men att skriva är en helt annan grej som är en sak på topp. Därför har det varit kul att skriva en recension om filmen utlämnad. Recensionen ska jag skriva här imorgon tänkte jag. Vänta tills dess....
En konstig sak som jag lagt märke till är att jag är en stamkund hos cykelverkstaden, varje gång är den alltid sönder på bakhjulet. Så samma visa varje gång när han säger till mig "du får inte rama". Men det är just de som 'är de konstiga, jag ramar ju inte? Ligger de en förbannelse på min cykel? Nej då de hoppas jag verkligen inte, jag och min cykel fungerar bara inte tillsammans ibland. Jag har nog lagt ner mer pengar på att laga cyklen än vad den kostade att köpa den. Hmmm kanske borde köpa en ny cykel? Nej jag tycker om min cykel. Ojdå här blev några meningar om just min cykel.
Men nu väntar afro dance, härligt! Åh vad kul det ska bli att dansa till de härliga trummorna. Nu ska jag dra ciao ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0