Ebba x2

I dagens kvällsposten skriver Ebba von Sydow om att man ska ha sina egna kläder på ett jobbmöte. Jag håller verkligen med tjejen. För Ebba skriver att  hon och hennes väninna kom till ett jobbmöte iklädda ett par knallgröna strumpbyxor och ett par leopardtights. Medan alla andra var klädda i strikta kostymer både män som kvinnor. Efter att mötet var klart skrev Ebba självklart om sitt jobbmöte i sin blogg, därav fick hon många arga kommentarer, som hur tänker Ebba egentligen över sina kläder på ett jobbmöte?
Men hallå hör ni inte hur Sverige håller på att förändras om man inte får gå i sina egna kläder. Och om man inte får de vad är då meningen med att ha en personlig stil egentligen?  Sin personliga stil är jätteviktig, för den speglar ju verkligen vem du är som person. Nu låter jag lite upprörd men det är jag också, för jag håller med Ebba att våga ha sin egna stil. Okej det är klart om man blir bjuden på bröllop och det finns en viss klädkod, fine det är klart att man ska följa den. Men på ett jobbmöte finns det ju inte en särskild klädkod. Därför kan man ju inte ge en massa blickar, men blickarna kommer säkert från människor som är avundsjuka på de männsikor som vågar bära upp det man tycker om. Om du dessutom höjer upp ditt självförtroende kommer du vara snyggast på ditt jobbmöte. Någon där ute måste ju hålla med Ebba x2? ciao



Kommentarer
Postat av: ebba :D

jag håller med, alltså blir det EBBAX3 :D

2008-10-18 @ 20:09:22
URL: http://fashionwithe.blogg.se/
Postat av: Maria

håller mer ebbs till 100%

2008-10-18 @ 21:19:28
URL: http://maria.se
Postat av: Ebba

Va bra att det finns bra tjejer där ute! Me like!

2008-10-19 @ 11:58:04
URL: http://ebbahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0