Tipar-dagen

Låter kanske lite töntigt med en tipsar dag men ganska kreativt av mig själv tycker jag. Själv tänkte jag att varje torsdag tipsa om olika saker, kanske blir det bara något litet men kanske något stort. Roligt va?
Desstu bättre tänkte jag börja med att tipsa idag! Det finns två låtar som är väldigt bra just nu är Laurent Wolf - No stress och Guru Jush Project - Infinity 2008 riktiga bra låtar, även kära gums tipsar om dessa låtarna. Riktiga dance låtar.

Ni som bor i näset vet hur goda blåbärsmuffisarna är på kakboden i Höllviken ni som inte bor måste åka och testa. En fantastisk njutning! Så denna torsdag har jag kommit med tips av två bra dance-feeling låtar och en världsgod muffins.

Idag blir det bland annat plugga naturkunskap på högnivå och bodyjam för hela köret. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0