GBG!

05.45 ringde min klocka i lördags, extremt tidigt men såklart snozza jag ett antal gånger. Men tillslut kom jag upp och stack till Malmöcentral med mamma. Tåget med mig i,far iväg mot Göteborg men stannade till i Hässleholm för att hämta upp Johanna. Halv elva var vi uppe i Göteborg. Vi låste in våra väskor i ett skåp och vi begav oss till nord stan (ett shoppingcentra i gbg). En ny body, ett par tights och smink från Make up Store blev mina kap denna helg. Men dessutom fick jag en gratis sminkning från Make up store, varför jag fick det var för att de hade fått in ett nytt smink för att sota ögonen med så de gjorde en tjej på mig. Bild kommer snart när jag får de från Johanna, vet inte riktigt vad jag tycker. Är inte helt van med att gå runt med så sotade ögon.
Efter en tids strosande mötte vi upp Peter, vi tog oss till hans lägenhet med hjälp av spårvagnen. Sen skulle Peter iväg för att förberedda sig för sin musikal som vi skulle se på kvällen. Så jag och Johanna var rätt hungriga så vi tog oss tillbaka till nord stan och åt kines. Sedan åkte vi till musikalen för att se uppsättningen av Fame. Välidgt bra var den! Efter de skulle vi egentligen med ut men trötta som jag och Johanna var blev det hem till Peters lägenhet för att titta på skräckisen när lammet tystnar , den somnade jag och Johanna till. Nu är jag hemma och imorgon ska vara barnvakt hela dagen så ingen sen kväll blir det för mig. ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0