Georgia Rule

Hej hur mår ni? Själv mår jag jättebra efter många timmars sömn hos Sofia!

Igår var det ett bra aerobic pass och därefter hem för att förberedda sig för natten hemma hos Sofia. Hemma hos Sofia åt vi godis och tittade på Georgia Rule.
Den filmen är rekomonderad från oss, Lindsay Lohan spelar en av huvudrollerna där hon spelar en tjej som har en si så där relation med sin mamma och under sommarn ska de till hennes mormor som de inte träffat sen hon var 7. Där bygger de upp en ny relation med varandra. Men en dag anklagar Lindsay sin styvpappa för att ha gjort något hemskt och det utbringar ett kaos. Då kommer frågan upp vem ska man lita på? En mysig film på ungefär 2 timmar. '
Idag blir det att plugga matte, måste verkligen men vill förstås inte. Har prov nästa vecka ;(
Sen blir det träning ikväll och därefter blir det laga mat hemma hos mig.


Efter en tids letande har det framkommit att jag, Ebba har slarvat bort mitt pass. Och det är verkligen jättebra (skämt o sido) när man sticker till Canarieörna om två veckor. Men efter lite prat med pappa ska vi fixa ett pass imorgon och därefter ska vi två ta en lunch i Malmö. Faktiskt tycker jag det ska bli riktigt skoj att luncha med min pappa eftersom det är alltid mamma jag gör det med. Lite kul med omväxling och med pappa-dotter snack.
Efter lunchen ska jag iväg till mormor och det tycker jag ska bli riktigt mysigt och vet ni vad jag längtar mest till över att komma till Tyringe, ju att promonera i den stora skogen. Låter kanske töntigt att man längtar efter skogen men det är alldeles tyst där. Men nog om skogen nu ska jag plugga sen läsa lite tidningar som Chic, Glamour och VR. +++ mängder av te! ciao ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0