Kines = gott!

I tisdag var det dax för lite kinesmat med tjejerna i den nya klassen! Resultatet blev en rolig kväll och idol tittande på kines resturangen. Här kommer bilder med mycket skratt i!

               


Men idag har jag pluggat för imorgon är det de första franskprovet ;( Ikväll ska jag träna rumpan av mig! Är så fruktansvärt träningssugen. Dessutom hann jag med ett avsnitt av cityakuten, meh bra! Letar för fullt efter den senaste H&M tidningen vill ju så gärna beställa lite. Kanske får det bli över internet? Aldrig beställt något från internet. Nu ska jag fortsätta lyssna på låtarna från soundtracket mamma mia! Mycket bra!
Imorgon är det fredag vilket innebär camp rock som visas för första gången på disney channel :) Den ska ses med Sofia&Hanna över lite BKmat, mums! Desstföreinnan ska det badas med klassen på vanningen. ciao

Kommentarer
Postat av: EBBA

tack för en trevlig kväll ebba!! :D<3

2008-10-02 @ 17:59:10
URL: http://fashionwithe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0