Stress

Idag började vi med gympa eller idrott och hälsa som det heter nu i detta nuet. Vi skulle ha volleyboll, vilket är väldigt kul. När vi väl skulle duscha och byta om efter lektionen slog det mig plötsligt som en blixt när jag inte hittade mina strumpbyxor eller min behå. Jag hade givetvis glömt dessa hemma under morgon stressen. Jag fick som vanligt min lilla panik över hur korkad jag kan vara och hur skulle jag göra nu? För skulle det inte se "horigt" ut utan mina strumpbyxor? Men som en räddare i nöden kom Johanna med ett par strumpbyxor som hon hade i sin väska. Tack, räddade min dag idag. På tal om stress checka in denna blogg som hade ett tema igår om just stress lovisa. Men det är inte det ända som hände idag, utan när mentor Bitte talade om att inte spansk eleverna hade någon lektion blev ju de jätteglada, jippie ni slutar halv tolv medan vi andra med tyska och franska slutar halv tre. Exakt tre timmar senare, men detta ändrades snabbt när jag fick höra att franskläraren Veronica är sjuk. Mums på det, det kändes jätteskönt att sluta  tidigt en fredag.
Om en halv timme är det close to home på tv 3. Någon annan som också tittar på det? Den är väl ingen spännande serie men en mysig liten ospännande thriller på eftermiddagarna.
Igår sken solen idag regnar det, kan inte vädret bestämma sig lite mer ordentligt nu när det är vinter kan vi väl få snö?



På sajten msn nytt så har Suri Cruise fått en egen lägenhet endast två år gammal. Lägnheten är på East Village på Manhattan i New York. Lägenheten har blivit ett stort lekrum för Suri Cruise. Nja vet inte va jag tycker, varför inte vänta några år till än att slå till med första bästa? Jaja detta är ju verkligen inte mitt problem så därför ska jag sätta på lite te. ciao ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0