Danmark

Igår mötte jag upp Johanna på tåget för att ta oss till Köpenhamn för en hel dag för just strosa runt på ströget. Självklart blev det pölse i solskenet, dessutom blev det dyr lunch på nyhavn, cesar sallad för 88 danska utan kyckling. Vi åt ute och det så jättemysigt ut att äta ute, men efter en stund blev det kallt, fingrarna blev röda!
Sedan efter lunchen gick vi en jättelång runda för att leta efter den långa mannen och självklart hade vi missat honom så vi fick traska tillbaka. Vi var väldigt frusna efter lunchen så vi letade upp ett mysigt fik och tog varsin latté. Där fick vi oss en massa skratt.
På kvällen var vi hemma hos mig  och köpte med oss dippa med grönsaker till detta en massa snack om allt i livet.


Idag har jag lämnat av Johanna på tåget dessutom gick jag in på buttericks för att handla hem lite saker inför 50-års festen på lördag. Efter det tog jag bussen hem för att ta mig till bean bar för att fika med Sofia och Hanna. Dessa tjejer har jag inte träffat på hela lovet därför var det rätt kul att träffas och snacka.
Nu ikväll är det träning sen får jag se vad som händer.  ciao ciao



             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0