Half baked




Igår var det en väldigt rolig kväll. Kändes att de behövdes en rolig kväll och det blev de! Dock har jag inga bilder, men de kan ni se här på denna tuffablogg. Det var nytt underbart folk. En kul fredags kväll! Fick dock lära mig ett nytt engelskt ord, dock lite svårt att stava till det men försöka kan man alltid-  co ne'ooo, gissa vad det är? Glass är den ända ledtråden ni får.

Idag blir det chilla satan (förlåt) med underbara tjejer. Då ska det såklart ätas Ben&Jerrys glass, lovely. Ikväll ska jag äta den nya smaken half baked, gott tror jag! Har bara hört positivt om den. Idag har jag också slingat och klippt mig, nöjd blev jag. Jag riktigt diggar mina nya skinnstövlar bild kommer senare. Diggidigg! Ha en kul kväll! ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0