far far away

Jag vill inget hellre nu än att resa bort, långt långt iväg för att skaffa snygg bränna och bara göra ingenting på en hel vecka förutom att sola, äta utan att tänka sig för. Men om ungefär tre veckor sticker ma familia och mormor  till canarieörna. Jag bara längtar tills jag kommer till hotellet, de stora hotellet med massvis med pooler och en oslagbar värme som kommer direkt efter man stigit av planet. De enormt goda glassarna som smälter i munnen på en när man går längs stranden. Den stora marknaden där alla står och skriker mot varandra, "jag har de bästa skärpen"  "nej jag har de bästa skärpen" (haha fina exempel).
Men det är bara så mycket semester över detta. Sedan alla underbara, jobbiga inkastare till alla resturangerna som kringlar runt hotellet. Jag bara längtar men snart smäller de!
Men nog om mitt längtande för jag har precis pratat med gums, och jag gjorde de i helgen med men jag måste säga att det är så härligt att snacka med någon som inte är hemma hörande på näset. Då man kan snacka om allt just allt, killar, kläder, och mycket mer om allt. Men ikväll blir det inget oc för min del men däremot bli det city akuten. :) jag tycker det är bra, men det verkar som jag är den ända som verkligen tycker de? Är det så? Ja, det är nog de.
Till de blir det clementin och te. ciao ciao
(Om två veckor ungefär får jag träffa Sofia som just nu är i Tyskland och pluggar, längtar efter de med)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Längtar efter dig med gums!

2008-10-20 @ 21:28:20
URL: http://sofiaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0