Ebbas tipsar dag

Nu är det hemska naturkunskaps provet över. Efter lunchen blev det fika på kust med Sofia&Malin, brownien med vit choklad i rekomenderas verkligen! Mömms, om bara någon timme ska jag träna body jam. Efter de ska jag träffa Malin och titta på film. Alltså blir de en myskväll, ännu bättre är det att vi har studiedag imorgon ska verkligen bli skönt att bara slappa framför tv:n och dricka mängder med te. Ska verkligen inte göra något annat.

Men eftersom det är torsdag innebär de också att det är min "Ebbas tipsar dag". Under min fika med tjejerna drack jag en fräsch juice som heter "Froosh" smaken var passionsfrukt och persika. Har ni möjlighet köp en sådan juice för ca 30 :- Den smakar ungefär som ny pressad.
Dessutom vill jag ha en sådan här mysig kofta och bara vira in sig. Är verkligen avundsjuk på Fanny som har en sån kofta från H&M, fast i vit. Den blir din för endast 298 :- Nu ska jag bege mig till mitt stökiga rum och städa. ciao ciao

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0