Bästis

Igår hade jag en jättemysig eftermiddag/kväll med min bästis Johanna. Jag hämtade Johanna vid centralen vid halv fyra och vi gick och strosa längs alla affärerna i Malmö. Dock hittade jag ingenting utan det var Johanna som hade med sig flera kassar hem. Men på Åhlens hittade jag en jättefin blå klänning från ACNE, men priset kom inte riktigt överrens med min plånbok. Efter vi varit på storgatan kurrade min mage något fruktansvärt och vi satte oss på pizza hut och tog varsin liten pizza. Deras pizzor är hut goda som helst. Därefter tog vi varsin latté och pratade om förra årets resa till Österrike. Gud va vi skrattade. Detta året åker Johanna och inte jag, jättetråkigt tycker jag. Själv ska jag vara hemma och ta en ytterst lugn vecka. Tack bästis för en underbar onsdag. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0