Det snöar, det snöar hela himlen är vit (och marken)

Jag ser det snöar...
Det riktigt öser ner snö och det har även lagt sig på marken, det är fint men var tog våren vägen? Jag vill ha vår och sen sommar, snälla ge mig solen tillbaka.
Denna morgon har jag tagit det extremt lugnt framför tv:n i ett tyst hus, så till frukost gjorde jag en stor kanna te till mig själv och satte mig ner och tittade på Oprah.
Nu snart kommer Danielle hit för lite bakning... Ih, onyttig vecka? Va fan det är sportlov en gång per år så varför inte passa på innan vardagen sätter igång. Ciao





                                                                                                  
min favorit temugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0