Promenix på G

Hej gräddbakelser!
Dagen är underbar idag solen strålar på den vita snön vilket jag ska ta tillvara på med en lång promenad med Danielle och nu menar jag lång promenad. Inte den vanliga promeanden längs havet utan vi ska gå riktigt lång från Höllviken till Falsterbo och sedan bege oss hem till mig för att dricka varm choklad. Underbart i det fina vädret, ju!
Denna morgon är också skön har druckit en kopp te, tänt en brasa och läst i min spännande deckare av Stieg Larsson.
Snart ska jag väl göra en härlig god lunch till mig själv och sedan möta upp D.
Jag och D ska även basta ikväll vilket ska bli otroligt skönt har inte bastat på hut länge som helst.
Självklart hänger kameran med mig idag och kanske tar jag en fin bild som jag kan ta del av. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0